Tiedote koronavirus epidemiasta

Tervehdys joukkueiden johtajat ja taustahenkilöt

Kuten oli ennakoitavissa, niin myös Haminan Pallo-Kissojen toimintaan vaikuttavat luonnollisesti THL:n ja lajiliittomme Suomen Palloliiton ohjaus sekä suositukset. ilman suosituksiakin on kaikille seuramme toiminnassa mukana oleville ensiarvoisen tärkeää jokaisen lapsen ja aikuisten terveys.

Suomen Palloliitto on julkaisut 12.3.2020 klo 21.30 tiedotteen ja suosituksen Korona-virus epidemian aiheuttamista toimenpiteistä

HAPK:n hallituksen päätös 12.3.2020 korona-virus epidemian johdosta:

1) Kaikkien joukkueiden koti- ja vierasottelut on kielletty 31.3.2020 saakka

• Joukkueiden on peruutettava sovitut harjoitusottelut ja osallistumiset turnauksiin

2) Seuran joukkueiden harjoitukset on peruutettu seuraavan viikon ajan eli perjantai 14.3. – torstaina 19.3.

• Seuran hallitus arvioi ensiviikon kokouksessa mahdollisen tarpeen harjoituskiellon jatkamiselle

3) Seuran järjestämän nappulaliigan ja Futisleikkikoulun harjoitukset peruutetaan ainakin ensiviikolla eli 17.3. ja 19.3.

4) Mikäli seuran joukkueilla on sovittu muita yhteisiä tapahtumia, niin hallitus suosittelee peruuttamaan ko. tilaisuudet harjoituskiellon ajaksi.

5) Seuran hallitus suosittaa Halliyhtiölle, että kolikkovuorot peruutetaan harjoituskiellon ajaksi.

Hallitus toivoo, että joukkueidenjohtajat tiedottavat ensitilassa joukkueiden pelaajia sekä vanhempia tehdystä päätöksestä kehottaen samalla kaikkia seuramme toiminnassa mukana olevia noudattamaan tarkasti epidemian ehkäisemisestä/rajoittamisesta annettuja ohjeita. Tämä toivottavasti omalta osaltaan edesauttaa palaamisessa mahdollisimman pian takaisin normaaliin päiväjärjestykseen sekä aloittamaan harjoitukset ja valmistautumisen käynnistävään kauteen.

Hallituksen puolesta
HaPK ry puheenjohtaja
Mika Haikala

Toimisto avoinna